نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

سه شنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۵:۳۰ ق.ظ
گاهی حالم گرفته میشه که چرا همه چیز مثل قبل نیست ... ولی پیامهای خداوند همیشه در اطرافم هستن اگه دقت کنم ... "اگر من همان کارهایی را انجام دهم که سال قبل انجام می دادم ، همان حالی را خواهم داشت که سال قبل داشتم !!! " به همین سادگی ... نیما ! وقتی دست از استفاده آگاهانه از نواقص برداری  ... در مسیر بهبودی فعال و فعال تر باشی ... با دوستان بهبودی بیشتر و بیشتر در تماس باشی ... وقتی اصول رو جدی بگیری و اصول روحانی رو در زندگیت به کار بگیری ... وقتی احساس کار درستی نکنی و کمک گرفتن رو فراموش نکنی ... وقتی قدمها در زندگیت جاری باشن ... وقتی عشق دادن بلاعوض رو فراموش نکنی ... وقتی "صداقت ، روشن بینی و تمایل " رو در خودت تقویت کنی ... وقتی دعا کنی ... مراقبه کنی ... فقط برای امروز زندگی کنی ... خدا رو فراموش نکنی ... ترازنامه بنویسی ... قدمها رو نبندی ... و و و ... حال خوبی خواهی داشت .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی