نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

غیر قابل اداره شدن زندگی

يكشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۲۷ ق.ظ
سوال بعدی قدم : مفهوم غیر قابل اداره برای من چیست ؟   چون خیلی شولوخم ! سریع درکی کوتاه می نویسم ... تکمیل و درکهای شما برام مهمه . وقتی روال زندگیم در دست بیماریه زندگی من غیر قابل اداره میشه یعنی کنترل همه چیز از دستم خارج میشه و به دست بیماری می افته ... انگار حق انتخابهام رو از دست می دم . اداره ی زندگی من رو من انجام نمی دم بلکه فکری بیمار بر اساس خواسته های بیماری انجام میده ... توی کارم به هم میریزم ، روابطم رو خراب می کنم ، هیچ چیز انگار سر جای خودش نیست ، افسرده و تنها میشم ، دست به هر چیزی می زنم خراب کاری به بار میاد و هزار اتفاق دیگه که معنیش اینه غیر قابل اداره شدم ... این روزها درک های جدیدی از غیر قابل اداره شدنم دارم ، اصلا اینطور نیست که بعد از سالها تلاش من دیگه غیر قابل اداره نمی شم و هنوز اونقدر در مقابل بیماری ضعیفم که گاهی به تلنگری اداره ی زندگی از دستم خارج میشه و انگار خودم نیستم ... سوالای بعدی که همه رو یکجا می کنم درباره ی نشانه های غیر قابل اداره شدنه .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی