نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸ ب.ظ
مدتیه ننوشتم ... تصمیم گرفتم به هر قیمتی شده بنویسم ... این روزها گاهی بین بهبودی و زندگی فاصله می ذارم و فکر می کنم اینا دو تا چیز متفاوتن و به هر کدوم برسی باید اون یکی رو شل تر بگیری ... در حالی که این بهبودی خود خود زندگیه ... این روزها در عین حال که داشته های بسیاری دارم ولی هر روز می فهمم که کمتر و کمتر می دونم و با آشناییم با توانایی های بالقوه که به واسطه ی بیماری به فعل نرسیده احساس می کنم عقب موندم ... شادم ، آرامم ولی راضی نیستم ... همه ی اینها که گفتم یعنی دارم از خارج می زنم ... باید بیشتر تلاش کنم ... گاهی یادمون میره چقدر ساده می تونیم شاد و خوشبخت باشیم ... راستی مجله ی موفقیت این هفته رو که گرفتم خیلی از موضوعش لذت بردم : خوشبختی و تعریفش ... هر کی می تونه حتما بگیره ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۱۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی