نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دانستن یا ندانستن !!! مسئله ای نیست !

يكشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۵۴ ق.ظ
داشتم فکر می کردم چی به سرم اومده که انقدر کم می نویسم ... اینکه اشتیاقم به خیلی چیزها کمتر شده ... از خودم تراز گرفتم و به نتیجه ای رسیدم که برای خودم هم جالب بود : روز اول که این وبلاگ رو شروع کردم (بیش از یک و نیم سال پیش ) پر از اشتیاق بودم ... خیلی می دونستم ... خیلی کارم درست بود ... خیلی فهمیده بودم  !!! شده بودم استاد همه چی دان ... و با اشتیاق دانسته هام رو پهن می کردم اینجا ... این روزها با گذشت زمان و تغییراتی که در من و آگاهیم بودجود اومد هر روز بیشتر می فهمم که هیچی نمی دونم ... راه پیش رو خیلی بزرگتر از اونیه که فکر می کردم ... کارم هم اصلا درست نیست و حالا تازه دارم با درونیاتم روبرو می شم ... چقدر مشکل دارم ... و چقدر کار دارم برای خودسازی ... تا درونم رو آباد نکنم ، آبادی بیرون افسانست ... و اینکه این روزها هر کس که ازم کمک می خواد سعی می کنم در اختیارش باشم ... ولی بدو بدو دنبال کسایی که ازشون می خوام کمک بخوان نمی رم   سبک جدید نوشتن واسه به هم زدن تمرکزتون ابداع شده بود !!! شیطنت کردم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۲۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی