نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روابط

سه شنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۱۹ ق.ظ
روابط ... چقدر بحث زیبا و پیچیده ایه ...  یه رابطه ی صحیح می تونه به انسان کمک کنه به اوج برسه و یک رابطه ی غلط انسان رو به سقوط می کشونه ... من تو زندگیم چه الگوهای رفتاری ای رو در روابطم دنبال می کنم ... چه اشتباهاتی رو تکرار می کنم و انتظار دارم نتیجه ای متفاوت بگیرم ... چه توقعاتی از دیگران دارم ... رابطه ی صحیح رو می شناسم ... رابطه ی رومانتیک یعنی چی ... فرق بین عشق و س*ک*س رو می فهمم ؟ رابطه های کاری ، اجتماعی و خانوادگیم چطوره ... چرا در روابطم شکست خوردم ... چرا از بعضی روابط فرار می کنم ... و صدها سوال دیگه چیزهاییه که می خوام در بخش روابط قدم چهار در درون خودم کنکاش کنم و بفهمم ... اینبار عمیق تر و دقیق تر ... و چه دنیاییه قدم چهارم ... یا بهتر بگم ، چه دنیاییه درون من ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۲/۳۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی