نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فراموشکاری

شنبه, ۴ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۳ ق.ظ
امروز به یکی از بزرگترین گیرهای این روزهام در مسیر آرامشم پی بردم : ننوشتن ترازنامه ی قدم دهم ... دقیقا از وقتی که بطور روزانه حتی برای دقایقی اوضاع بهبودیم رو مرور نمی کنم دچار آشفتگی ای نامرئی و از درون شدم ... انگار ما آدمها باید هر روز هدفهامون رو به خودمون یادآوری کنیم وگر نه خیلی زود فراموش می کنیم کی هستیم ، کجا میریم و چه باید بکنیم ... تنها باری که تونستم توی زندگیم به هدفی برسم اون وقتی بود که هر روز هدفم رو مرور کردم ، هر روز از خودم پرسیدم در راستاش چیکار باید بکنم ، هر روز برنامه ای داشتم برای نزدیک تر شدن بهش ، هر روز ... فراموش نکردم چی می خوام و باید چکار کنم ... من برای حفظ آرامش و پاکیم نزدیک به 3 ساله که روزانه خودم رو مقید کردم که از عادات ناخوشایندم پرهیز کامل کنم ... این یعنی اینکه بطور روزانه فراموش نکردم که چه تعهدی به خودم دادم ، به خودم امتیاز ندادم ، به خودم نگفتم این یک روز رو آزادی ، فرداش برگرد سر پرهیزت ... و تا امروز تونستم مسیرم رو ادامه بدم ... نیما ! هر روز تکرار کن : فقط برای امروز برنامه ای خواهم داشت و سعی خواهم کرد به بهترین وجه ممکن به آن عمل کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی