نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

انتخاب

يكشنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ق.ظ
امروز کشف کردم بهبودی قد من رو هم بلند کرده !!! حقیقت اینه که سه سال قبل ، پیش از آشناییم با برنامه اونقدر افسرده و تو فکر و شل و ول بودم که توی خیابون خمیده راه میرفتم و به اطرافم هیچ توجهی نداشتم ، امروز که سرم رو بالا گرفته بودم و صاف صاف تو خیابون راه میرفتم و توی چشم مردم دنبال زندگی می گشتم ، کشف کردم که بهبودی قد آدم رو هم بلند میکنه !!! (حداقل 3-4 سانت ! ) سلام . برگشتم ، و هر روز پر از تجربیات جدیدم ... تازه فهمیدم هر لحظه از زندگی یه چالش زیباست و تجربه کردنش چقدر میتونه لذت بخش باشه ... جمعه رفتیم کوه ... پشت سر سه تا از دوستام میرفتم بالا ، اولی یه مسیر رو رفت که به نظر خیلی راحت و خوشگل می اومد و به بعدی گفت نیا ! نیا ! ... دومی هم رفت و به پشت سریش گفت نیا ! مگه نگفت نیا ! و سومی هم پشت سر دومی و گفت نیاید ! نیاید ! مگه نمی گن نیاید ! ... خوب من که یه کوچولو سلامت عقل بهم برگشته و اصول و ابزاری در دست دارم که میگه احتیاط شرط عقله نرفتم و از یه مسیر طولانی تر ولی مطمئن تر رفتم ... ماجرا از این قرار بود که سه تا دوستمون روی یه صخره گیر کردن که نه راه پس داشتن و نه راه پیش ... اون صخره از پایین به نظر راحت و زیبا بود و در حقیقت تله ای بود که باعث شد یکساعتی با جونشون بازی کنن ، وسایل رو بندازن پایین دره (جایی که ازش اومدیم ) و زخم و زیلی خودشون رو نجات بدن و دوباره مسیر طولانی تر رو برگردن و وسایل رو بیارن ! وقتی حساب کردم دیدم مسیری که رفتن و برگشتن ، زمانی و انرژی که تلف کردن و خطری که به جون خریدن ده ها برابر مسیر ظاهرا طولانی ولی مطمئن بود ... فکر کنم نکته رو گرفتید ... گاهی در زندگی مسیرهایی هست که به نظر زیبا و راحت میاد ، در کنارش مسیرهایی هم هست که به نظر طولانی ولی مطمئن میاد ... هر جایی که بین راحتی و اطمینان و صبر  خواستم انتخاب کنم ، ترجیح میدم اطمینان رو با صبوری  امتحان کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی