نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مراقبه و مشارکت

دوشنبه, ۷ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۳۴ ق.ظ
چقدر به مراقبه و سکوت نیاز دارم ... 10 ساعت از روز کار می کنم و 14 ساعت باقیش مغزم داره کار میکنه ، در خواب و بیداری ... و حاصلش اینه عین آدمی شدم که برق گرفتش !!! هپلی و خواب آلود و آشفته ... علت چیه ؟! باز هم بیماری ... اینکه ذهن بیمار من عاشق حفظ کردن افکار بحران زاست ... بلد نیست تعادل رو بین کار و زندگی حفظ کنه ... یادش میره که من برای زندگیم کار می کنم ، نه اینکه برای کارم زندگی کنم  ... و راه حل چقدر سادست : مراقبه ... بودن در لحظه ی حال ... دارم در راستاش تلاش می کنم ، با تایپ همین کلمات ، با لبخند زدن به زندگی ، با یه موسیقی ملایم ، با تغییر نوع تفکرم ... حالا با این مشارکت حالم خوبه ... و چقدر معجزست این مشارکت .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۰۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی