نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عشق بلاعوض

دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۲ ق.ظ
امروز صبح که بیدار شدم و طبق روال به چندتا از دوستای بهبودی پیام دادم ، یه دوست تازه وارد گفت داره میره پیش راهنماش تا سوالای قدمی که جامونده رو باهم کار کنن ... و من راهنماش رو خوب می شناسم که هر روز ساعت 9 به بعد بیدار میشه و امروز به خاطر این دوست تازه وارد 7 از خواب پاشده بود ... توی دلم احساسی انفجاری از شعف و لذت حس کردم ... این احساس حاصل چی بود ؟! این حس حاصل برخورد با یه عشق ناب بود ... با دلیل زنده بودنمون ... با ... نگفتنیه ! فقط می دونم که عشق بلاعوض ... از خود گذشتگی بی چشمداشت ... خدمت کردن ... زیباترین چیزیه که در زندگیم شناختم و همواره انجامش و حتی دیدن اینکه آدمهایی هستن که حاضرن به خاطر رشد دیگران و بی چشمداشت از خودگذشتگی کنن حالم رو خوب می کنه ... مگه حاصل کارکرد دوازده قدم ، شناخت خودم ، نواقصم ، زندگیم ، روابطم ... نمیشه همین ... عشق بلاعوض
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی