نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

آشفتگی ...

شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ق.ظ
این روزها آشفتگی فکری رو با تمام وجودم حس می کنم ... این فکر بی انصاف روزها براش کافی نبود ، شبها توی خواب هم رهام نمی کنه و دائما در حال کاره ... بله ! من متخصص حمل افکار بحران زا هستم ... من متخصص غرق شدن در مسئولیتهام هستم (طوری که باقی زندگیم رو تحت شعاع قرار میده ) ، من متخصص افراط و تفریطم ! (به این میگن غیر قابل اداره شدن زندگی ) این روزها تنها لحظاتی که ذهنم آرومه ، لحظاتیه که کتاب تمرین نیروی حال (اکهارت توله ) رو می خونم ... و چقدر سخته تمرین در لحظه ی حال بودن . ذهن آشفته ی من عادت کرده نگران یا مشتاق آینده ی کذایی باشه ... عادت داره حسرت گذشته ی گذشته رو بخوره و ترک این عادت کار راحتی نیست ... امروز صبح داشتم فکر می کردم چند درصد روزم رو در لحظه ی اکنون هستم و باقیش رو کجا هستم؟ ... وقتی توی توهم هستم و فکرم جای دیگست انگار که اینجا نیستم و زندگی نمی کنم ... پس نتیجه ی منطقیش اینه که من 99 درصد عمرم رو زندگی نمی کنم ! و چقدر حیفه ... خداوندا ، آرامشی عطا فرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم شهامتی که تغییر دهم آنچه را که می توانم ... و بینشی که تفاوت این دو را بدانم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۲۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی