نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

پیام

چهارشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۴۰ ب.ظ
امروز ایمان دارم که خداوند پیامش رو هر جا که آدمهایی باشن که زمان گرفتن پیام براشون رسیده باشه  به زیبایی بدستشون میرسونه و این ما هستیم که باید ببینیم آیا اونقدر روشن بین و صادق و با تمایل هستیم که این پیام رو دریافت کنیم یا نه ... چند روز پیش با دوستی آشنا شدم که از طریق وبلاگ به برنامه های دوازده قدمی علاقمند شده بود ... مهدیه خانم توی آلمان زندگی می کنه و علاقه داره با برنامه ی "وابستگان گمنام" بیشتر آشنا بشه  ، از میون دخترا ! هر کدوم که توی برنامه ی وابستگان هستن یا قدم کار کردن نظر بذارن تا اگه خدا خواست بتونید به هم کمک کنید و ما رو هم از دعای خیر بی نصیب نذارید ... حس خوبی دارم که خداوند فرصتی در اختیارمون قرار داده که در کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم ... خدایا فکر نمی کنم نعمتی از این بزرگتر در دنیات برای آدمیزاد قرار داده باشی که ابزاری باشه در دستان تو ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۳۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی