نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جمله کوتاه واسه خالی نبودن عریضه ...

سه شنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ق.ظ
منبع  نایس اس ام اس : بدون تو تحمل بهشت ممکن نیست و با تو دوزخ دیگر مکانی جهنمی نیست ( جان اسپارو ، سنگ نوشته اش بر قبرهمسرش  )   * * * * * * * * * * * *   خدایا آنــگونه زنــده ام بــدار که نشــکند دلی از زنــده بودنم و آنــگونه بمیــران که کسی به وجــد نیاید از نبــودنم   * * * * * * * * * * * * مثل بادبادک باش  با اینکه می‌دونه زندگیش فقط به یک نخ نازک بنده ! ولی بازم تو آسمون می‌رقــــ ــصه و می‌خنده.......!   * * * * * * * * * * * *   انسانم! ساکت، چون درخت سیب! گسترده، چون مزرعه یونجه! و بارور، چون خوشه بلوط! به جز خداوند، چه کسی شایسته پرستش من خواهد بود؟!! حسین پناهی   * * * * * * * * * * * *   با همه چیز در آمیز و با هیچ چیز آمیخته مشو در انزوا ،پاک ماندن نه سخت است ،نه با ارزش دکتر شریعتی   * * * * * * * * * * * *     گاهی اوقات  برای فرار از تمامی کلیشه ها  انقدر بر خلاف جهت حرکت می کنیم  که خود کلیشه می شویم   * * * * * * * * * * * *   اگر بدانید مردم چقدر به ندرت فکر می کنند هیچ گاه ازینکه درباره ی شما چه فکر می کنند نگران نمی شوید.   * * * * * * * * * * * *   من دل به چیزی ننهم که چون مفقود شود  غمگین شوم، شاید این است دلیل شادمانی من! سقراط
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی