نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

جمله ی زیبا

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۴۴ ق.ظ
با تشکر از مجتبای عزیز . راهی دیگر، جز آنکه خودت تجربه اش کنی، وجود ندارد.ماه کشف شده و گفته شده و من خود را بی نیاز از کشف ماه ،تلفن ،برق ،خط و... میبینم اما این چیزیست که هرکس برای کشف آن خودش باید اقدام کند این خود است کشف خودمو کشف خودم باعث میشود خودم رو پیدا کنم و حضور پیدا کنم و وقتی حضور پیدا کنم خدا را خواهم داشت چون حضور خودم بدون حضور خدا نخواهد بود پس شیرجه می زنم تا خودم را پیدا کنم اماوقتی بالا بیام خدا را با خود خواهم داشت
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی