نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سه سال گذشت

سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۴۲ ق.ظ
سه سال گذشت ... امروز روز فوق العاده ای توی زندگیمه ، روزی که تصمیم گرفتم تغییر کنم ... روزی که تعهدی وارد زندگیم شد که مهمترین اصل زندگیم شد ... پاک زندگی کردن ... روز تولد روحانیم ... اول مسیر که بودم فقط می خواستم از عذابی که در اون بسر می بردم رها بشم و هیچ دیدی از زیبایی هایی که ممکنه وارد زندگیم بشن نداشتم ... ولی قربون خدایی برم که وقتی یک قدم پیش بری صد قدم به سمتت میاد ... امروز من در رویام زندگی می کنم ! تنها بعد از سه سال زندگی من پر از معجزه و رویاهاییه که همیشه بهش فکر می کردم ... و ذهنم پر از رویا و موقعیت های بالقوه ایه که پیش روم قرار داره ... خدایا متشکرم به خاطر معجزت ... خدایا شکرت به خاطر تک تک داده هات که نعمتاته و تک تک نداده هایی که حکمتته ... از همه ی دوستای خوبی که تو این مدت همراهیم کردن ، پای درد دلها و پر حرفیام نشستن و در سخت ترین لحظات کنارم بودن تشکر می کنم ... راهنمام امروز بستری شده بیمارستان واسه عمل دیسک گردنش ... ازتون می خوام واسش دعا کنید .. دوستتون دارم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۱۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی