نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سکوت

شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۲۴ ق.ظ
معجزه ی سکوت ، یکی از معجزاتیه که در این مدت بارها ازش نتیجه گرفتم ... سکوتی در حدود 90 دقیقه که در جلسات تجربه می کنم ، سکوتی که موقع صحبت و مشارکت یک دوست تجربه می کنم ... سکوتی که در حال مراقبه تجربه می کنم ... سکوتی که موقع پیاده روی تجربه می کنم ... اول ذهن شروع می کنه به حرف زدن ، شروع می کنه به غرغر ، شروع می کنه به منفی بافی ... و من ساکت می مونم  و بعد لحظه ای میرسه که دیگه حرفی برای گفتنش باقی نمی مونه ... و از اون لحظه به بعد آرامش آغاز میشه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی