نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مفهوم غیرقابل اداره

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۱۰ ق.ظ
بارها درباره مفهوم غیر قابل اداره نوشتم ... این روزها چون دارم تجربش می کنم باز هم می نویسم ! ... بخشی از اولین قدم از قدم های دوازده گانه اقرار به غیر قابل اداره شدن زندگیه ... یعنی کنترل زندگی از دستم خارج میشه ، اونطور که می خوام زندگی نمی کنم و کارهایی می کنم (یا نمی کنم ) که دلم نمی خواد ... یه شکاف در زندگیم ایجاد میشه ، انگار که افسار زندگیم بدست کس دیگه ایه ... در بدترین حالت فلج میشم و میشم تماشاچی داغون شدن زندگیم ... غیر قابل اداره بودن ، از درون من و افکارم شروع میشه و به بیرون و زندگیم رسوخ میکنه ... ذهنم میشه پر از ترس و منفی بافی و رفتارم هم از روی ترس و بیماری ... و اگه ادامه پیدا کنه تبدیل میشه به آشفتگی در تمام مسائل زندگیم ... این اتفاقات وقتی می افته که من یادم میره در مقابل بیماری چقدر عاجزم و شروع می کنم با اراده ی خودم و با خودمحوری و بی توجه به اصولم مدتی زندگی می کنم ... از خدا کمک می خوام که خودم رو اسیر چنین شرایطی نکنم و هر جا که به غیر قابل اداره بودن و انکار خودم پی بردم فورا بهش اقرار کنم و شروع کنم مسیرم رو عوض کنم . .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۶/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی