نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

برنامه ریزی

سه شنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۲، ۰۳:۵۴ ب.ظ
دوستان خوبم ، اگه این وبلاگ تو زندگیم تغییری ایجاد نکنه باید تختش کنم !!! به کمکتون نیاز دارم ! اگه دقت کرده باشید توی سه سال اخیر در مورد برنامه ریزی خیلی کم نوشتم.. چون تو زندگیم خیلی کمرنگه ! من متخصص کارهای نیمه کاره هستم ! و الان که کارم توی خونه و آزاده نیاز دارم راهکار عملی واسه برنامه ریزی داشته باشم ... تجربیاتتون رو توی این پست به اشتراک بذارید ... از شدت نیاز یه انجمن راه انداختم برای طرح و بررسی مسائلمون ! در مورد برنامه ریزی اینجا مطلب بذارید
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی