نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صبح

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۴ ق.ظ
امروز صبح که بیدار شدم "تصمیم گرفتم" روز خوبی داشته باشم ... با تر و تمیز کردن خونه شروع کردم ، بعد چای دم کردم و صبحانه ی سفارشی درست کردم ، کمی نرمش کردم ... رفتم سراغ کتابهام ، از هر کدوم یک صفحه رو مرور کردم ... جالبه که وقتی آگاهانه و با "تصمیم" شروع روزی خوب هر کدوم از این کارها رو انجام دادم ، انرژی ای رو که برای روز خوبم نیاز دارم کم کم احساس کردم ... نگاهی که به گذشته می کنم می بینم ، بیدار میشدم تا ببینم روزگار! اوضاع! زمانه ! اطرافیان ! شانس! و ... چه طور روزی رو برام رقم میزنه ! تازه بار کلی احساسای بد دیروز رو به دوش می کشیدم ... صبح رو هم با مرور احساسات دیروز شروع می کردم و ترسها ، استرسها ، دردهای دیروز رو جمع می کردم و با خودم به امروز می آوردم ... این روزها "انتخاب" می کنم که چه روزی رو قراره با حضور در مسیر خواست و اراده ی خداوند رقم بزنم ... منم که روزهام رو می سازم ... با چالش هاش روبرو می شم ... و حامی قدرتمندی دارم که وقتی در مسیرش حرکت کنم ، هدایت و حمایتم می کنه ... خدایا شکرت . پ . ن : از حمایت دوستانی که توی انجمن بهبودی ثبت نام کردن تشکر می کنم . از کسایی که توی مباحث نظر گذاشتن بیشترتر تشکر می کنم . از دوستانی که نیومدن هم تشکر می کنم که قراره بیان ...  گفتگو پیرامون تعریف بیماری گفتگو پیرامون برنامه ریزی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی