نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عاشورا ، محرم ، حسین ...

دوشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۰۱ ب.ظ
دوستان خوبم ، اینجا توی بلاگ خیلی کم از اعتقادات مذهبی می نویسم ... چون خودم هنوز درگیر این مسئله هستم ... اما روشن بینی منو وادار می کنه به همه چیز با دید یادگیری و مثبت نگاه کنم ... امروز داشتم فکر می کردم ... واسه ی اعتقاداتم ، ارزشهام ، اصولم حاضرم چه بکنم ؟! چقدر حاضرم فداکاری کنم ؟ چقدر حاضرم درد بکشم ؟ چقدر حاضرم ایستادگی کنم ... حقیقت اینه که واسه ی خودم این معیار نزدیک به صفره !! من فرار رو بر قرار ترجیح می دم ... بعد فکر کردم حسین ... چه مرد بزرگی بوده ... اگه برای اعتقاداتش جلوی یه لشکر وایستاده ... و جون داده ... اگه من اونجا بودم چه می کردم ؟! خوب معلومه !!! مطمئنا متواری می شدم ... آیا می رسه روزی که بخاطر اهدافم و عقایدم حاضر باشم جون بدم ؟! نمی دونم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی