نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

خوشبخت ترین آدم دنیا ... 2

سه شنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۲:۲۰ ب.ظ
خوب ... با نگاه به بخش نظرات پست قبلی تقریبا کلی خصوصیت می بینیم ... اما نکته ای که می خواستم بهش برسم این بود : هیچ کدوم از خصوصیات خوشبخت ترین آدم دنیا صرفا مادی نیست ... همه ی آنچه دیدیم از درون آدم ها سرچشمه می گرفت ... خوشبخت ترین آدم دنیا کسیه که در درونش خوشبختی رو پیدا کرده ... وقتی به زیباترین لحظات زندگیم نگاه می کنم ، هیچ ربطی به پول ندارن ... ما راه رو گم کردیم ! ما در جای اشتباه دنبال خوشبختی می گردیم ... (( من اگه پول نداشته باشم خوشبخت نیستم ... من اگه ماشین نداشته باشم خوشبخت نیستم ... من اگه خونه نداشته باشم خوشبخت نیستم ... )) اینها چیزهاییه که توی ذهنمون کاشتیم و تا رسیدن به اونها خوشبختی رو معطل در خونمون باقی میذاریم ! و دردآور اینه که بعد از سالها اگه به اونها رسیدیم ، باز می فهمیم که : ... هنوزم خوشبخت نیستم !!! درد آوره ... خوشبختی همین الان ، همین اینجا ... درون قلبم جاریه و من اگه نبینمش یعنی خوشبخت نیستم ... به لذت خوردن یک چای که آبش توی یه قوری سیاه ، روی ذغال ... توی طبیعت جوش اومده فکر کنید ... نشستی و زیبایی ها رو با فکری آروم نگاه می کنی و چای می نوشی ... این یعنی خوشبختی ... دوستانی داری که عاشقانه دوستشون داری ... این یعنی خوشبختی هدفی داری ... پس چالش و جنگهایی پیش رو داری ... پس زنده ای ... پس هنوز جا داره پیشرفت کنی ... این یعنی خوشبختی بی نهایت امکان جلوی پاته ... این یعنی خوشبختی تو انسان آفریده شدی ... این یعنی خوشبختی خدایی هست ... این یعنی خوشبختی ... دوستتون دارم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی