نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اقرار

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۴۴ ب.ظ
1 این  2 مطلب 3 رمز 4 داره  سلام دوستان خوبم ... مطلب رو رمزدار کردم که هیجانش بیشتر بشه [نیشخند] با توجه به اینکه وارد محیط جدیدی شدم ، باید یه کوشولو حواسم باشه که جوجو موجو های دور و برم گمنامیم رو نشکنن ! میخوام اقرار کنم که در عین حال که خیلییییی خوبم ! اصول اولیه رو رعایت می کنم ... جلسه میرم ، با دوستان بهبودی در تماسم ... اما وقتی نگاه می کنم خوب می فهمم چه مسیری رو پیش رو دارم ... در عین حال چقدر هم داغونم ! چند وقته ریه هام درد میکنه چون روزی یک پاکت سیگار میکشم ... (به نیکوتینی های گمنام نیاز دارم ) چند وقته خیلی چاق شدم و دو قدم راه که میرم میافتم به نفس نفس زدن ( به پر خوران گمنام نیاز دارم ) چند وقته درست کار نمی کنم و اگه واقعیت رو بگم دو ماهه که اندازه ی دو روز کاری کار نکردم ... از این شاخه به اون شاخه می پرم ... چند وقته نقش خودم رو توی زندگی گم کردم : من کی ام ؟! دانشجو ؟ طراح سایت ؟ فروشنده پنل اس ام اس ؟ راهنمای رهجوهام ؟ آشپز ؟ خونه دار ؟ ... یه کم خسته م ... خیلی وقته که تنبلم ... خیلی وقته که بی نظمم  ... خیلی وقته که انضباط مالی ندارم ... بعد از پایان دور اول قدمها ، اگر چه بطور اسمی راهنما دارم ، ولی رسما چون راهنمایی پیدا نکردم که برنامه ی روحانیش رو بپسندم بی راهنما هستم و مشارکتها و مشورتهام رو با دوست بهبودیم می کنم ... از خودم راضی نیستم ... در عین حال شکر گزارم که در بهترین روزهای عمرم به سر می برم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی