نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

پنجشنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۵۱ ق.ظ
خوب خوب خوب ... اینکه کجا بودم ؟! اینا عکساییه که خودم انداختم ... از لحظاتی که داشتم لذت بردن از زندگی رو تمرین می کردم ... سمت راستی منم ... سمت چپی همسفرمه که چون دوش نگرفته بود و سلمونی نرفته بود دیگه بلد نبود از لحظه هاش لذت ببره !!! اینم از نوادگان جاناتان مرغ دریاییه ... که کمی با هم گپ زدیم ! و خوب حیفه اینهمه عکس گذاشتم عکس خودم و همسفرم رو نذارم ... اینم منم : حالا تجربه ها بمونه برای پست بعدی ... بازم برم استراحت !!!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۹/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی