نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

ورزش و بهبودی

شنبه, ۱۴ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ق.ظ
دوستان می دونید در چه حالتی من آرامش ، سکون ، سکوت ، لذت  و آزادی از چنگال افکار بیمار گونه و بیماری رو حس می کنم ...  - وقتی 90 دقیقه در جلسه میشینم ، سکوت می کنم ، گوش می دم و اگه لازم باشه با عشق مشارکت می کنم  - وقتی که بدون چشمداشت و نتیجه گرایی به سایر دوستان عشق می دم و به تازه واردا رسیدگی می کنم  - وقتی که دقیقا بر خلاف گفته بیماری شروع می کنم به عمل کردن ... مداوم و بی اینکه کوچکترین جوابی به خواسته ذهن بیمارم بدم .  - و ... تجربه ی جدیدم : بعد از یک ساعت ورزش ... !!! یکی از بخشهای مهم این پست همینه ... ورزش بیماری منو متوقف می کنه ... بهم سکوت ذهنی هدیه می ده ... حس لذت روحی و جسمی ... افکارم باز و آزاد میشه ...  و این تجربه برای منی که توی عمرم ورزش نکرده بودم معجزه بود ... بیماری خاموش شد ! و اون لحظه همه چیز چقدر شفاف بود ... به هر تصمیمی که فکر می کردم بخوبی می فهمیدم بر اساس اراده شخصی یا خداوند ... و این حس فوق العاده باعث شد اینو بنویسم ... پ . ن 1 :به حدیثهایی که در مورد ورزش هست یه نگاه بندازید ... الان بهتر می فهممشون ... پ . ن 2 : بعد از اینکه به این پست نگاهی انداختم دیدم یه "من" خیلی بزرگ توشه ... و خوب میدونم که هر وقت "من" "من" می کنم یعنی بیماری داره بهم لبخند میزنه ... حقیقت اینه که اینها تجربیات آنی هستن ... و من این روزها به نسبت خودم ، آگاهیم و بهبودیم خیلی هم درب و داغون هستم ! الان یادم افتاد که نوعی از انکار مقایسه با دیگرانه ... وقتی به خودم نگاه می کنم که توی 3 سال و اندی چقدر تغییر کردم و خودم رو "با گذشته خودم " و میزان رشد "دیگران" مقایسه می کنم ... رسما میرم توی انکار و فراموش می کنم بیماری ای لاعلاج ، مزمن ، پیش رونده و کشنده دارم ... باید روز به روز ساعت به ساعت و لحظه به لحظه در مقابلش اعلام عجز کنم و راهکارهای برنامه و خواست خداوند رو در زندگیم جاری کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۰/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی