نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اصول روحانی - روشن بینی

جمعه, ۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۴ ب.ظ
بعضی وقتها از خودمون می پرسیم کسایی که دوازده قدم رو کار می کنن چی میشه که اینقدر تغییر می کنن ؟! جواب توی ابزاریه که برنامه در اختیارشون می ذاره به نام " اصول روحانی " و مهم تر از اونها استفاده از ابزار توی زندگیه ...  مثلا اصل روحانی روشن بینی : در اولین قدم باهاش آشنا می شیم ... اینکه میگه "نیما ، تو عادت داشتی هر چیزی رو که نمی دونستی ، نمی شناختی یا قبول نداشتی فورا رد کنی و با خودخواهی بگی اشتباهه یا ممکن نیست ! اما امروز یه شاید یا ممکنه بذار جلوی این احتمالات ... "  تاثیر عجیبی در زندگی نیما بعد از بکارگیری روشن بینی دیده شد ! نیما دیگه منفی باف نبود ... نیما دریچه ای به سوی میلیونها امکان جدید توی زندگیش باز کرده بود ... من فکر می کردم دیگه هرگز نمی تونم درس بخونم و از من گذشته ... روشن بینی گفت برو امتحان کن ، "شاید " بتونی ... اگه نشه هم چیزی رو از دست ندادی ... و من شروع کردم ... و همین احتمال کوچک چقدر موقعیت های جدید در اختیارم گذاشت و خودش دریچه ای به هزاران توانایی فراموش شده در ذهن من باز کرد ... من استعداد یادگیریم رو فراموش کرده بودم ... کلی ارتباطات جدید و یادگیری برقراری ارتباط ... آشنایی با محیط جدید ... پیدا کردن اهداف جدید ... بالا رفتن اعتماد به نفس و ... می بینید ... یه "شاید " ظاهرا کوچولو چقدر می تونه تاثیر گذار باشه ... حالا یه نگاه به خودت بکن ... شاید استعداد نقاشی داشته باشی ، شاید بتونی شعر بگی ، شاید بتونی زبانهای خارجی دیگه ای رو یاد بگیری ... شاید شغلای بهتری برات وجود داشته باشه  ... شاید آدمهای دیگه ای برای ارتباط وجود داشته باشن ... شاید ...  موفق باشی ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۴
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی