نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تلقینات مثبت

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۳:۴۰ ب.ظ
وای که چقدر قشنگه این پمفلت کودا (هم وابستگان گمنام ) ... اسمش تلقینات مثبته : من حق دارم که احساس خشم کنم . . من حق دارم که بدون احساس خجالت و گناه به درخواست های دیگران جواب منفی بدهم . . "نه " یک جمله کامل است . . من بخودم اجازه می دهم که اشتباه کنم . . من حق دارم که احترام و حرمت داشته باشم . . من حق دارم که متکی بخود باشم. . من حق دارم که نیازهایم اهمیت داشته باشد . . من حق دارم که به عقایدم احتام گذاشته شود . . من حق دارم که دست از تحقیر خود بردارم. . من حق دارم که کوشا باشم و تلاش کنم تا زندگیم توسعه پیدا کند . . من دوست داشتنی هستم . . من خود را برای انجام تمام اشتباهات گذشته م می بخشم . . من خود را برای آنچه که در قلبم هست دوست دارم نه برای چگونگی انجام کاری که رفتار می کنم . . من جرات دارم که ریسک بکنم. . من می توانم براحتی عشق بورزم و بگیرم . . من پدر/مادر مهربان خود هستم . . من در هر رابطه ای هنوز مهم خودم هستم . . من بدن خود را غنیمت و محترم شمرده و آنرا دوست دارم . . من زیبا ، قوی ، و پر انرژی هستم . . من خود را از عادات گذشته رها می کنم . . من شخص قوی و مهربانی هستم . . من مهم هستم. . من الان روابط سالم و عاشقانه را بطرف خود جذب می کنم . . یک دوست هدیه ایست که من بخود می دهم. . من بدن و فکر سالمی را برای خودم ایجاد می کنم . . من برای تمام تغییرات و رشد در زندگیم شکر گزارم . . من باندازه کافی ، کافی هستم. . من فرزند با ارزش خدا هستم . . من شهامت و توانایی عوض شدن را دارم . . من هم از درون و هم از بیرون زیبا هستم . . من شجاعت این را دارم که با ترس خود روبرو شوم . . من نجات پیدا خواهم کرد. . من احساس اعتماد بنفس داشته و با دیگران راحت هستم . . من زیبایی ، خوشی و فراوانی (نعمات ) را بطرف خود جذب می کنم . . من حاظرم که تسلیم نیروی برترم شده و باو اعتماد کنم . . من حق دارم که برای خود حدود و حصار بکشم . . من قادر به احساس کردن هستم . . من قادر به یادگیری هستم . . در هر کاری که بکنم خدا با من است . . من تمامی احساساتم را پذیرفته ، تصاحب و تجربه می کنم . . من خود را همانطور که هستیم قبول می کنم. . من احیای سلامتی کرده و خودم را دوست دارم . . زندگی من یک آفرینش شگفت انگیز است . . احساسات حقیقی هستند و من به احساسات خود احترام می گذارم . . من با اجازه دان بخود برای سوگواری ، غم خود را حمایت کرده و برای روزی نو جا باز می کنم . . فقط برای امروز من تمام موانع ، ترسها و شک و تردید خود را رها می کنم. . من بخود اجازه می دهم که توسط دیگران گرامی شمرده شده و بطور سالم حمایت شوم (اجازه می دهم مرا دوستداشته باشند ) . من زنده هستم ، اینجا هستم ، و سزاوار هر چیزی که زندگی می تواند بمن عرضه کند هستم . . آرامش ، عشق و زندگی کامل هدیه امروز من است . . من راههای مثبت و امنی را برای ابراز عصبانیتم ایجاد می کنم . . من امروز احساس می کنم که مهربان و آزاد هستم . . من حضور نیرویی برتر از خودم را حس می کنم . . من برای اصلاح زندگیم قدم برداشته و باین کار ادامه خواهم داد. . من احساس می کنم که با ارزشم حتی وقتی می دانم که اشتباه می کنم . . من خود را برای تمام بد رفتاریهائیکه در گذشته ام که با من شده است را می بخشم . . من خودم را از کینه و رنجش ها رها کرده و خودم را می بخشم و دوست دارم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۰۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی