نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

يكشنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۴۸ ب.ظ
دوستان خوبم ... منو ببخشید که نتونستم به تک تک نظرهاتون جواب بدم (ولی تک به تکشون رو خوندم و ممنون از همه ی شما عزیزانی که انگیزه ی نوشتن رو در من زنده نگه می دارید ...) مشکل برنامه ریزی زمانی دارم ... یک ماه واسه امتحانات تعطیل بودم و الان تحت فشار و استرس کارهای عقب افتاده ام ... بزودی مثل قدیما ریلکس بر می گردم ... واسم دعا کنید ... (به ساعت ارسال پست نگاه کنید !!! حالا اساسی دعا کنید ! )
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۳
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی