نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اصل روحانی تمایل

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۱۱ ب.ظ
خوب ... حالا که بصورت اتفاقی دارم از اصول روحانی می نویسم ... پس بریم سراغ تمایل ... "اصل روحانی تمایل " ... اگه از هر آدم داغونی بپرسی می خوای خوب بشی ، میگه آره ! معلومه !  پس فرق من داغون که بهتر شدم و وارد مسیر شدم ، با اون دوست همدوره ی من که امروزم داره زندگی جلبکیش رو ادامه می ده (مثل اون موقع من ) چی بود ؟!  یکی از تفاوتها همینه : تمایل ... تمایل داشتن با "میخوام " ، "دوست دارم " دلم می خواد " کاشکی" و... فرق می کنه ... تمایل یه میل درونی به همراه عملکرده ... تمایل یعنی اگه حال نداشتی هم  ...بری جلسه ... تمایل یعنی اگه دلت نمی خواست با راهنمات تماس بگیری هم ... تماس رو بگیری  تمایل یعنی اینکه اگه بارون بود ، برف بود ، سرد بود ، عروسی دعوت بودی ، کار داشتی ، .... ولی راهنمات گفت برو جلسه ...بری جلسه ... تمایل یعنی اگه داشتی از یه نقص لذت می بردی و آگاه شدی که بیماریت فعاله ... بی خیالش بشی  تمایل یعنی وقتی که فهمیدی چه کاری درسته ، علیرغم اینکه انجام دادنش درد داشت ... انجام بدی  فکر کنم با این مثالها "اصل روحانی تمایل " رو از دیدگاه من شناختید ... حالا چقدر تمایل در وجودتون هست ؟!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی