نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

کیمیاگر

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۸ ق.ظ
بعد از یک هفته غیبت ... اومدم ، نظرات رو تایید کردم ... و به این فکر کردم که چرا کمرنگ شدم توی وبلاگ ؟!  فکر می کنم فقط مجید و آندیا شروع وبلاگ رو دیدن ... اون موقع عین کسی که تازه به یه سرزمین تازه وارد شده بود همه چیز برام تازه بود ... اونقدر هیجان زده بودم که بعضی روزها 5 تا پست جدید می زدم ...اون موقع چشمم به زمین عادت نکرده بود و معجزات رو می دیدم ... کم کم چشمم عادت کرد ... معجزات رو کمتر دیدم ...  این روزها به چیزهای جدید کمتری بر می خورم ... اما قشنگی مسیر اینه که هیچ چیز تکراری نمیشه ! حالا نوع نگاه و درکم از هر مسئله ای داره تغییر می کنه ...عمق نگاهم تغییر می کنه ... و این اتفاق طی یک فرایند و یواش یواش اتفاق می افته ... این روزها دارم توی آرزوهای چند سال پیشم زندگی می کنم ... امروز به معجزه ایمان دارم ... امروز به حمایت خداوند ایمان دارم ... امروز به کارکرد برنامه ایمان دارم ... امروز هر چقدر که می گذره به سادگی و زیبایی راهی که برای زندگی انتخاب کردم بیشتر پی می برم ... اوایل همه چیز به نظر خیلی پیچیده می اومد... اما هر چقدر که جلوتر می رم به چند چیز بیشتر پی می برم : اول اینکه هیچی نمی دونم ... جدی می گم ...  دوم اینکه به جای دونستن بیشتر به عمل کردن نیاز دارم ، نه آنالیز و بررسی و بحث ... سوم اینکه همه چیز خیلی ساده تر از اونی هست که فکر می کردم ... اگه بخوام کل وبلاگ و همه ی هزارتا پست توش رو خلاصه کنم اینجور می نویسم : عاشق خودت ، خدا و اطرافیانت باش ... خوب باش ... داستان کیمیاگر - پائولوکوئیلو-  رو دارم می فهمم : دارم ایمان میارم که راز کیمیاگری رو میشه روی یک قطعه الماس کوچیک نوشت ... و برای تفسیر اون هزاران کتاب کافی نیست ...چون کسی نمی تونه اون رو بخونه ! اون راز رو باید تجربه کرد ... زندگی کرد ... باید کیمیاگر شد ... و از مس وجود طلا ساخت ...   باید زنگارها رو از آینه ی دل برداشت تا نور خدا رو بتابونه ... باید سبک شد تا پرواز کرد ... وقتی کیمیاگر شدی ... دست به هر چیزی که بزنی طلا میشه ... این روزها با عده ای کیمیاگر آشنام ... که هر جا میرن آرامش و عشق پخش می کنن ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی