نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

روابط

دوشنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۲ ب.ظ
امروز بخش روابط رو داشتم با رهجوها کار می کردیم ... واقعا تکان دهنده بود ... در گذشته چقدر الگوهای غلط ، روابط غلط ، انتخابها غلط و ... داشتم . وسط نوشت !!! : دوستی خواسته بود از الگوهای غلط بگم : اینکه من پر از نقص بودم و انتظار داشتم دیگران بی نقص باشن ، همه باید برای من سود داشتن و من برای کسی سودی نداشتم ، من پر از تضاد بودم ! خودخواه بودم ! اینکه روابطم مثل معامله بود ... اعتمادهام یا غلط بود یا اصلا اعتماد نمی کردم پس صمیمیت هام واقعی نبود ... اینکه چیزی که برای خودم دوست داشتم رو برای دیگران دوست نداشتم ! تعریفی از عشق نداشتم اون هم عشق بلاعوض ... و صدها الگوی غلط دیگه ...  و امروز چقدر به دوستانم افتخار می کنم ... امروز دوستی های من داد و ستد مالی نیست ... بلکه بیشتر داد و ستد معنوی به دنبال داره ... امروز با کسانی دوست هستم که به من معنویت هدیه می دن ... امروز دوستان من منو شاد می کنن ... امروز لذت تفریح رو همراه دوستانی تجربه می کنم که یکی از داشته های من در بهبودی هستن ... خدایا بخاطر هدایای بهبودی متشکرم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی