نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

مشارکت فرهاد در همایش قم

چهارشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ب.ظ
شروع مسیر بهبودی من با یک سی دی بی کیفیت از یک سخنرانی شروع شد ... بارها و بارها ... تمام روز گوشش می کردم ... و انگار شد ملکه ی ذهنم ... هنوز هم هر بار گوش دادنش درک جدیدی بهم میده .... و یک حس آرامش . به دوستانی که می خوان با 12 قدم آشنا بشن گوش دادنش رو پیشنهاد می کنم .  برای فرهاد عزیز آرزوی پاکی ، موفقیت و آرامش دارم ... برای بهبود کیفیتش یک روز وقت گذاشتم ... ارزشش رو داشت . دانلود با حجم 100 مگابایت (کیفیت بهبود یافته !! ) دانلود با حجم 30 مگابایت (کیفیت یه کم بهبود یافته !! ) برای باز کردن فایل فشرده از برنامه ی winrar یا 7zip استفاده کنید .


از اینجا دانلود کنید !
موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۲/۱۲/۱۴
نیم نوشته

نظرات  (۲)

با سلام.میخاستم بدونم کسی فامیل فرهاد دوست پاکی که سخنرانیشو گذاشتین میدونه.آخه هر چی سرچ میکنم هیچ چیز در موردش نیس.اگه میدونین لطفا برام میل کنین.با تشکر
mehdihonarvar16@gmail.com
پاسخ:
فامیلیش که گمنامی داره ولی زرگنده است :-))  ... اما کلی سخنرانی جدید ازش داخل یه کانال بهبودی پیدا کردم ... @gadam12
۲۷ اسفند ۹۴ ، ۱۶:۱۰ علی تهرانی
پس فایلش کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
علی جان لینک دانلود اضافه شد .
http://cld.persiangig.com/download/8JMmWquEkq/sokhanrani_R_01.7z/dl

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی