نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

من لایق بهترین ها هستم

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۱:۱۰ ب.ظ
من لایق چه چیزی هستم ؟ سوالیه که باید از خودم بارها در روز بپرسم تا خودم رو بهتر بشناسم ...  جواب برای من اینه : من لایق بهترین ها هستم ... ولی وقتی به اطرافم نگاه می کنم ، می بینم انگار این باور رو طی سالیان دراز تخریب در گذشته در خودم کشتم ... سبک زندگی من سبک زندگی ای نیست که لایقش هستم ... من لایق بهترین پوشاک هستم ... من باید خوش لباس ترین آدمی باشم که می شناسم ! اما وقتی نگاه می کنم عملکردم به قدر لیاقتم نیست ... این یعنی یه عادت اشتباه که از زمان گذشته  من لایق بهترین غذاها هستم ... ولی وقتی رژیم غذاییم رو نگاه می کنم بهش عمل نمی کنم و خیلی وقتها وعده های غذایی رو سمبل می کنم ... من لایق بهترین احساسات هستم ... ولی می بینم که خیلی وقتها به خودم بدترین احساسات رو تلقین می کنم ... و به همین طریق یک ترازنامه ی کامل از خودم می گیرم ... حالا باید اونچه لایقش هستم رو بدست بیارم ... من لایق بهترین ها هستم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی