نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دکتر هلاکویی

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۵۵ ق.ظ
برای اولین بار شروع کردم به گوش کردن سخنرانی های دکتر فرهنگ هلاکویی ... تا اینجا که واقعا لذت بردم ... دانلود سخنرانی های دکتر هلاکویی (کلیک کنید) جمله ی قشنگی گفت : سرنوشت رو باید از سر نوشت و در سر نوشت ... واقعا سرنوشت ما رو آنچه در سرمون نوشته شده می سازه ... اگه در سرم بیماری فرمانروایی می کنه ، سرنوشتم رو همونی می کنه که می خواد ... وااای ، چه قشنگ : ما به آرزوهامون نمی رسیم ... ما به خواسته هامون نمی رسیم ... ما فقط به "هدف" هامون می رسیم ! این هم تعدادی جمله نقل از وبلاگ اسطوره : *هرگز نگویید تو بچه بدی هستی بگویید تو بچه خوبی هستی ولی کار اشتباهی انجام داده ای .... *اگر درخت زندگی ما پر ثمر باشد حتی در صورت طعنه و یا حمله ی دیگران میوه ی فراوانی از ان می ریزد .... *نتیجه گیری نادرست از رویدادها نکنید , وجود تعداد بیشماری ایرانی در امریکا نشانه ای این نیست که امریکایی ها فارسی حرف زدن را اموخته اند .... *برخی از پدر و مادرها در رابطه با فرزندان خود مواظب و مراقب نیستند بلکه به بیماری شک و تردید مبتلا هستند .... *من در صورتی میتوانیم به شما کمک کنم که خود خواسته باشید وگرنه این کمک نیست تجاوز به حقوق شماست .... *تمام هنر زندگی اینست : در من چه می گذرد ان زمان که دنیا در گذر است ... *زنان به علت فشار روانی ناشی از دنیای امروز , تغییرات هورمونی , تبعیض و نادیده گرفتن شدن حق و حقوقشان , دوبرابر بیشتر از مردان به افسردگی مبتلا می شوند ... *روزی که همسر خود را به انجام کاری که دوست ندارد وادار کنید , به زودی از شما متنفر خواهد شد ... *من قرار نیست از کسی که سوال من را دوست ندارد سوال کنم ..... هر کس برای خود حریمی دارد که باید حرمت ان را داشت .... *گذشته هم را بدانید...........در حالی که کلیاتش مهم است اما جزییاتش را نخواهید بدانید....... *مبادا بنشینید حالا قصه های قبلی ات را بگو........ چون هر کدام از این ها شما را گیر می اندازد و گرفتار می کند........... *بنابراین مطلبی که اهمیت دارد این هست که در حالی که از گذشته باخبریم و به نوعی گذشته می تواند آیینه ی آینده باشد در زمینه هایی ،... اما درگیر جزییات نشوید و ضمنا بدانید بیشتر مردم دنیا کاری را که در گذشته کرده اند ،... اگر تغییر نکنند می توانند تکرار کنند... *پولدار بودن مهم نیست باید فقیر نبود ....... *هیچ کسی در جهان ،.... هیچ کسی در جهان ،.... ارزش این رو نداره که انسان زندگی خود را بخاطر او خراب کنه .... بخاطر دیگران می شود ساخت ،..... اما بخاطر هیچکس نمی شود خراب کرد ... *در طول تاریخ ما از قدرت به بهانه محبت استفاده نادرست کرده ایم ...... *هرگاه فرد مساله را نمی تواند حل کند از نادانی و ناتوانی , ان را به قضا و قدر , سرنوشت , شیطان و دیگران نسبت می دهد ...... *خواسته ها و احتیاجاتتون رو لطفا بگید . قربونتون برم مشخص بگید من گرسنه ام …... من خسته ام ……. من میخوام بخوابم …... من این فیلمو دوس ندارم ……. من میخوام برم خونه مادرم…….. خواسته تون ، احتیاجتون رو مشخص بگید …... بیخودی نگید او خودش باید بفهمه……. قربونتون برم این اگر میفهمید که با شما ازدواج نمیکرد…... کجای کارید …… نمیفهمه …… بهش بگید بازی در نیارید..... *پذیرش مسئولیت , همانند درجه حرارت بدن از حد متعادل که گذشت چه بیشتر یا کمتر ایجاد بیماری و حتی مرگ می کند ...... *بپذیرید که زندگی سخت و مشکل است قبول وجود محرومیت و محدودیت در زندگی به فرد قدرت ادامه زندگی میدهد ..... *ان روزی که نمی توانید برای عشق و علاقه ی خود به فرد مقابل دلیل موجه ای ارائه دهید شما عاشق نیستید .... *اگر ادعا می کنید انسان خوبی هستید این خوبی را در رفتار و افکار و هدف های خود نسبت به دیگران نمایان کنید ....
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی