نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عاشق خودت باش

سه شنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۰۷:۵۷ ق.ظ
دوستی پرسید عاشق خودت باش یعنی چی ؟ ملاکاش چی هستن ... عقیده ی من اینه : کسی که عاشق خودشه اعتماد به نفس ، عزت نفس ، احترام به نفس داره ... وقتی آدم خودش رو بشناسه قیمت خودشو می فهمه. اخوی می فرماید :  "هم شأن خدا هستی ... کمتر نفروشانی "  ... یعنی همه جا شأن خودش رو در نظر می گیره ... اینکه احترام رو توی نگاه دیگران جستجو نمی کنه ... اول خودش به خودش احترام میذاره ... عشق رو در نگاه دیگران جستجو نمی کنه ... اول از همه خودش به خودش عاشقانه نگاه می کنه ... الان که اینو نوشتم فهمیدم هنوز هم عاشق خودم نیستم ! چون اگه بودم بیشتر به خودم و خونه زندگیم می رسیدم ... و سیگار نمی کشیدم ... دارم به "خود عزیزم " آسیب می زنم ... بیاید همه با هم دعا کنید من سیگار رو ترک کنم [لبخند]
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۷
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی