نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

معجزه ، داستان راهب

دوشنبه, ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۸:۵۰ ق.ظ
دیروز دوستی توی جلسه گفت دو ساله تو برنامه ام ، کار می کنم ، اوضاعم ردیفه ... ولی منتظر معجزه ام ... کو این معجزه ؟؟؟!!! این داستان یادم افتاد که شاید تکراری باشه ولی زیباست : او هر روز نماز و دعا می خواند و احساس می کرد که اگر بلایی نازل شود خداوند از او مواظبت خواهد کرد. روزی باران شروع به باریدن کرد. در روستای آن مرد سیل جاری شد و همه با عجله فرار کردند. چند نفر با اتومبیل به منزل او رفتند و اصرار کردند که با ایشان به جای امنی برود. آن مرد پاسخ داد: «خداوند مرا نجات خواهد داد. » باران همچنان می بارید تا این که آب آنقدر بالا آمد که آن مرد مجبور شد به طبقه ی دوم خانه اش برود تا خیس نشود. قایقی به او نزدیک شد و کسانی که در قایق بودند با اصرار از او خواستند سوار قایق شود تا به محلی امن بروند. او دوباره پاسخ داد: «خیلی ممنونم، اما خداوند نجاتم خواهد داد. » طولی نکشید که آن مرد مجبور شد به بام خانه برود تا آب به او نرسد. هلیکوپتری نزدیکش شد و خلبان فریاد زد: «من طنابی برایت می اندازم و تو را بالا می کشم. » برای بار سوم، آن مرد قبول نکرد. به خلبان گفت: «سلامت باشی، اما خداوند نجاتم خواهد داد. خواهید دید که هر آینه خداوند کاری خواهد کرد و من نجات پیدا خواهم کرد. » در عرض چند دقیقه سطح آب بالا آمد و مرد را با خود به دریا برد و در آن جا غرق شد و به بهشت رفت. وقتی خداوند به حساب تازه واردها رسیدگی می کرد، از دیدن آن مرد دیندار متعجب شد. خداوند به او گفت: «قرار نبود تو حالا این جا باشی! وقت آمدن تو نرسیده است. این جا چه کار می کنی؟ » آن مرد به خداوند گفت: «من به تو ایمان داشتم. ایمان داشتم که مرا نجات خواهی داد. خیلی منتظر شدم و تو اصلاً نیامدی. چه شد که نیامدی؟ » خداوند پاسخ داد: «من برایت اتومبیل، قایق و هلیکوپتر فرستادم. بیش تر از این چه می خواستی؟ »
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی