نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

عملکرد یک روز قشنگ

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۵۵ ق.ظ
- صبحها و در تمام مدت روز از خودت بپرس چه کاری می توانم برای خودم انجام دهم که احساس خوشحالی نمایم - از خودت بپرس برای مراقبت از خودت چه باید بکنی ؟ - وقتی آزرده خاطر شده ای از خودت بپرس چه چیزی حالم را بهتر می کند ؟ -به خود دلگرمی بده و بگو من می توانم از عهد ه رویدادهای زندگیم به خوبی بر آیم و به همین ترتیب کارها روبراه خواهد شد .- وقتی اشتباهی می کنی به خودت بگو اشکالی ندارد کمی مکث می کنم و سپس دقت می کنم شاید چیزی از این اشتباه یاد بگیرم .- به خودت بگو همانگونه که هستی خودت را دوست داری .- تمام کارهای خوب و جالبی را که انتظار داری شخص دیگری برایت انجام دهد خودت انجام بده .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی