نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

زمان

دوشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۲۲ ق.ظ
بارها درباره مفهوم زمان نوشتم ... این روزها این مفهوم بعد دیگه ای برام پیدا کرده ... از طرفی می بینم میزان تغییرات من در زندگی طی 4 سال گذشته اندازه ی 40 سال یه آدم عادی بوده ... من طی 4 سال افکار ، عقاید ، رفتار ، گفتار ، فیزیک جسمی ، دوستان ، شغل ، محل کار ، خونه ، ارزشها ، اصول و هزارتا چیز دیگه رو 180 درجه تغییر دادم و این یعنی معجزه ... از طرفی هم دائم به این فکر می کردم که چقدر دیر تغییر می کنم ... اینکه وقت ندارم ... اینکه زمان از دستم می ره ... ولی هیچوقت اینطور نبود ... امروز که به پشت سرم نگاه می کنم ، من برنده ام ... و چیزی رو از دست ندادم ... یه چیز دیگه در مورد زمان انتظارمون از  خودمون و اطرافیانه که طی زمان کوتاهی تغییر کنن !!! و یادمون میره که هر کسی سرعت رشد و تغییر خودش رو داره و فقط مهم اینه که "توی مسیر بهبودی باشیم و در حال رشد ..." چون همیشه گفتم ما یا در حال رشدیم یا در حال سقوط ... به خودم که نگاه می کنم می بینم بعضی ها خیلی شماتتم می کردن که بعد از یک سال ... دو سال ... سه سال هنوز سیگار می کشی ... و بعضی ها با لبخند می گفتن وقتش می رسه و ترک می کنی ... و برای من مهم این بود که توی بهبودی بودم و دائم در حال تلاش و تغییر ... بارها سعی کردم و شکست خوردم و درست وقتی موفق شدم که "وقتش رسیده بود " ... خسته و عاجز و ناتوان شدم و از خدا کمک خواستم ...  این روزها 3 سال و 8 ماه و اندی است که به زمین اومدم ... یک ماه و بیست و پنج روزه سیگار نمی کشم ... بیست روزه که پرخوری بی اختیار رو ترک کردم ... چهار روزه که بی نظمی رو کنار گذاشتم ... ... و هزار پرهیز و تغییر دیگه طی سالیان باقی مونده از عمرم پیش رومه ... هزار چالش و رشد ... پس وقتش می رسه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۲۹
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی