نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

اصول روحانی

جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ
یه زمانی بود که اطلاعات عمومی هم یه ماسک بود روی صورتم که یعنی من از بقیه بهترم و بیشتر می دونم ... از وقتی به زمین اومدم ، آگاهی هایی که کسب می کنم ابزارهای زندگی سالم و زیبای منه ... امشب توی جلسه  یادم افتاد چقدر از آرامش و رشدم رو مدیون صداقت ، روشن بینی ، تمایل و دهها اصل روحانی ای هستم که  ابزارهای من برای لحظه لحظه و ذره ذره ی موفقیتهامه ...   نمی دونم می تونم منظورم رو برسونم ؟ قدیمها وقتی مطالعه می کردم اینها "کلمه " بودن ... امروز "ابزارهایی برای آزمودن و استفاده " هستن ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی