نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

لذت

سه شنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۵۸ ق.ظ
گاهی بعضی از دوستانم شاکی و طلبکار سوال می کنن تا کی من باید اصول رو رعایت کنم ؟ تا کی باید بیام جلسه ؟ تا کی خدمت کنم ؟ تا کی ... امروز جمله ای به دستم رسید که یادم انداخت این پست رو بنویسم ... "کار نیکی که برای دیگران انجام می‌دهید، وظیفه نیست بلکه یک نوع لذت است که برای شما سلامتی و آرامش خاطر به ارمغان می‌آورد." دوستان خوبم ، زندگی به روال برنامه هدیه ایه که ما بدست آوردیم ... لذتی که توی رعایت اصول ، خدمت و بودن با بچه های بهبودی وجود داره رو توی هیچ چیز دیگه ای نمیشه پیدا کرد ... لذت صداقت ، در حالی که دروغ به نفعته ... لذت گذشتن از لذتها ... لذت کمک کردن ...  اینها اینجا کلمه هستن .. ولی وقتی تجربش می کنی متوجه میشی ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۰۶
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی