نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

درد آگاهی

يكشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۶:۱۰ ق.ظ
سلام دوستان .  میگن "آگاهی درد داره " ... یعنی چی ؟! وقتی آگاهی دارم دیگه نمی تونم هر غلطی دلم خواست بکنم و نیشم هم باز باشه !!! (ببخشید انقده خشن گفتم) وقتی اشتباه کنم درد می کشم ... وقتی خلاف اصول و ارزشهام عمل کنم درد می کشم ... وقتی خواست خداوند رو متوجه شدم ، دیگه نمی تونم خلاف خواست خداوند عمل کنم و لذت هم ببرم ... این یعنی وقتی آگاه میشم نوع زندگی من عوض میشه ... دردی که ازش صحبت می کنم روشنی بخش راهمه که بدونم کجای راه رو درست می رم و کجای کار رو غلط ... از طرفی هم وقتی که می خوام بخاطر اصولم از لذتی بگذرم ، باز هم نوعی درد سراغ آدم میاد ولی زیباییش اینه که بعدش لذتی وصف ناشدنی هست ... اینا رو گفتم ، چون دیروز با خودم گفتم " عجب غلطی کردم که با انجمن پرخوران گمنام آشنا شدم ! "  علتش این بود که وقتی با بی توجهی شروع به پرخوری کردم "درد" آگاهی به سراغم اومد...  و نصف روز روحم رو به درد آورد تا وقتی که مشارکتش کردم و تصمیم گرفتم پا روی اصولم نذارم ... راستش اینه که الان حرفم رو پس می گیرم . خدا رو شکر می کنم که با انجمن پرخوران هم آشنا شدم  تا بتونم یک قدم دیگه در مسیر خواست خداوند حرکت کنم ... درد آگاهی نعمتیه که خداوند در اختیارم گذاشته تا در مسیرش حرکت کنم ، پس بابتش سپاسگذارم ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۱۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی