نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

نعمت

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۲۲ ب.ظ

روحش شاد ... اسمش نعمت بود ... و چه نعمتی بود در زندگی من ...

وقتی به زمین رسیدم ، چند وقتی بود که اینجا ساکن بود ولی کم کم وقت پروازش داشت می رسید و خودش می دونست ... تمام وجودش عشق بلاعوض بود ... از آموختم ... اولین کسی بود که تمام حرفهام رو شنید ... با صبوری ... و وقتی حرفهام تمام شد لبخند زد و گفت همین ؟ و دیدم "همین" ... من تشنه ی شنیده شدن بودم ... و حالا سیراب شده بودم ... آرام بودم ... همیشه خودش بود و کتابش و رادیوش ... چقدر تمیز و منظم زندگی می کرد ... چقدر دقیق و چقدر مهربان ... ازش آموختم ، صدها چیزی رو که امروز سعی می کنم با عملم به دیگران منتقل کنم ... زندگی من رو تغییر داد ... برام الگو بود ...

شما توی زندگی چند نفر مفید بودی ؟ برای چند نفر خاطره میشی ؟ چقدر فقط برای خدا کمک کردی ؟ بعد از رفتنمون چی باقی می مونه ؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
نیم نوشته

نظرات  (۲)

روحش شاد........
کاش بتونیم ما هم در زندگی دیگران نقشی ماندگار رقم بزنیم
اما باید اول روح و وجودخودمان آرام باشد تا بتوانیم این آرامش را به دیگران نیز منتقل کنیم
روحش شاد و جایگاهش بهشت
..
چقدر خوبه واسه کسی خاطره خوبی باشیم,من که فکر کنم جز پسرم کسی بعد نبودنم به یادم نباشه.
پاسخ:
اینطور نیست دوست خوبم . ایشالا صد سال زنده باشی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی