نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

سال نو

يكشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ

سال جدیدی رسید ... بیش از 5 سال از آمدنم به زمین گذشت و این ششمین بهاریه که می بینم ، حس می کنم و ازش لذت می برم ...

یادمه قبل از اینکه چشمانم رو به زندگی باز کنم یک بیت هر سال تحویل ورد زبانم بود : "سال سال نو شد و من باز خویشم ... وامصیبت " ... و هر سال تحویل با بغض و انتظار می گذشت ...

اما این ششمین بهاریه که وقتی ترازی از سال گذشته میگیرم می بینم من نیمای سال قبل نیستم ... من رشد کردم ، آگاه تر شدم ، من بهتر شدم ... و این برام خیلی ارزشمنده .

این بدست نیومد ، مگه با فقط برای امروز بهتر بودن ... امسال هم به تمام اهدافم و چیزی بیش از اون رسیدم ... و بابتش خداوند رو شکر می کنم .

شاید یکی از کارهایی که توی سال گذشته نتونستم انجام بدم نوشتن و ارتباط با دوستان خوبم در وبلاگ بود که بعد از از هم پاشیدن دیگه دور هم جمع نشدیم ... مجید و آندیا و مژگان و محمد و مجتبا و باران و باقی دوستان ... کجایید ؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۴)

امیدوارم هر سال پربارتر و پر برکت تر باشه برات
نیمای عزیز
پاسخ:
سپاس دوست خوبم
سلام
سال نو مبارک
من چندبار سرزدم. قبلا هم که آندیاو مجید می نوشتن و آدرسشونو میدونستم به اونها هم سرزدم. حتا اومدم کامنت هم نوشتم.اما نمیدونم چرا اون دکمه ارسال رو نزدم. ایمیل آندیا رو هم داشتم خواستم براش بنویسم حتا. نمیدونم انگار کسی منو به سکوت دعوت می کرد.
منم حالا اینجام. و دلم خیلی تنگ شده براتون. برای نیما، آندیا، مجتبا، مجید، مهسا، بهار، محمد و ...
آرزو می کنم هرکجا هستین شاد و سالم و سربلند باشین دوستان نادیده ی من!
پاسخ:
باز هم چقدر خوب که آمدی ... دلم برای جمع نادیدمون تنگ شده ... 
سلام بر نیما,رفیق قدیمی.
تبریک بابت اهدافی که بهش رسیدی.
وبلاگ نویسی عشقی بود که برای من تموم شد.فکر نکنم دیگه اون جمع دوباره جمع بشه.دورهمی صمیمانه و باصداقت,دوستانی که همدم و همدل بودیم.رویای شیرینی بود و تمام شد.

سلام نیما جان

خوبی انشالله؟

اتفاقا چند وقت پیش یادت افتادم اما اسم وبلاگت یادم نیومد که سرچ کنم

خوشحالم که دوباره ارتباط پیدا کردیم

پاسخ:
خوش آمدی مجتبای عزیز ... از حال و احوالت برام بنویس ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی