نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

راز

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۸ ق.ظ
وقتی از راز خوشبختی ...راز شادکامی ... راز موفقیت ... راز ... صحبت میشه ، انتظار داریم یه چیز پیچیده شامل کلی دستور العمل مخفی و چیزهایی که تا بحال نشنیدیم بهمون گفته بشه ... و ما شروع کنیم به حضور در یک پروسه ی طاقت فرسا و محرمانه ... تا به شادکامی ، خوشبختی و موفقیت برسیم ... ولی چرا ؟!
کی گفته باید انقدر همه چیز پیچیده باشه ؟
چرا باید این پروسه محرمانه و مخفیانه و سخت باشه ؟
شاید برای اینکه درصد کمی از افراد دارن اینو تجربه می کنن ... و ما فکر می کنیم اگه انقدر ساده بود که الان همه شاد ، موفق و خوشبخت بودن !
و حقیقت اینه ... همه ی آنچه که انسانهای شاد و موفق و خوشبخت انجام دادن همونقدر سادست که می گن ... به قول کیمیاگر راز کیمیاگری اونقدر ساده است که میشه اون رو روی تکه ای الماس نوشت ... اما مهم ایمان آوردن و عمل کردن به این رازه ... (چقدر جالب که خداوند توی قرآن بارها همه ی ما رو تشویق کرده به ایمان آوردن و عمل کردن در کنارهم ) !

دنیای ما شامل قوانینی هست که به دو بخش تقسیم میشن . قوانین ملموس مثل فیزیک و شیمی و ریاضی و قوانین نظام غیبی جهان که ما اونها رو از تنها از طریق عمل می تونیم درک کنیم ...
ولی فراموش نکنیم که قوانین ... جمع کلمه ی "قانون" هست ... چیزی که وضع شده ، کار می کنه و رد خور نداره ! یعنی همونقدر که یه سیب رو به بالا میندازیم و ایمان داریم که به پایین میاد ... قوانین غیبی نظام هستی هم با همین قدرت دارن کار خودشون رو انجام می دن ...
حالا ما چطور این قوانین رو بشناسیم و بهشون عمل کنیم ؟ راههای زیادی هست ... یکیش استفاده از تجربیات کسانی که با این قوانین آشنا هستن و دارن ازش استفاده می کن و با استفاده از اونها شاد ، موفق و آرام هستن ... یکی از مراجع نابش برای شخص من استفاده از چیزیست که خداوند در کتب الهی برای ما فرستاده و نابترینش برای شخص من قرآن هست ... قوانین بسیاری در این کتاب وجود داره که با بکارگیریش می تونیم کیفیت زندگیمون رو ارتقا ببخشیم ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۰
نیم نوشته

نظرات  (۱)

نیما ,تو این همه مدت سکوت,یاد گرفتم,یک کمی باید صبر کنم,برای رسیدن به خوشبختی,شاد بودن,آرامش داشتن صبر از همه چیز برام مهمتره,روز و شب ذهنم درگیر تحلیل و بررسی خیلی چیزهاست,اینکه چرا الان شادم,چرا غمگینم,چرا خشمگینم,چرا مضطربم ووو ولی هر وقت که به خودم نهیب میزنم صبر کن ,شروع خوشبختیه ,فکر میکنم خود جهان هستی هوشمنده,از روی پلتفرمی که من برای خودم ترسیم میکنم من رو جلو میبره,من همونی میشم که تو ذهنم هستم,زندگیم همونی میشه که تو ذهنمه,و این ذهن من باید مومن باشه,همونطور که تو گفتی به یک منبع قوی نیرو و قانون وصل باشه تا اونچه داره پرورش میده درست باشه,اینجاست که برای من قرآن میشه اونچه باید در موردش به ذهنم برنامه بدم.
حالا اینها رو گفتم فقط تا حدی عملی شده,از اون کشمکشهای فرساینده آوردتم بیرون ولی هنوز هم خیلی زیاد به بن بست میخورم,و مستاصل  از ندونستن 
...
مطلب رو دوست داشتم,بابتش ازت ممنونم
پاسخ:
دوست خوبم ... دقیقا همینه که گفتید ... توی این دنیا تقریبا همه چیز یه فراینده ... وقتی دانه ای کاشته میشه غیر از رسیدگی ، نیاز به صبر برای رشدش مهمترین چیزه ... اینکه نا امید نشیم و به رسیدگی به دانه ی نهفته در خاک ادامه بدیم ...
توی این دنیا به نظرم نیازمند یک نوع دونستن بیشتر نیستیم ... (و همین دونستن نیازمند طی طریق آگاهیه ) و اون هم دونستن اینه که آیا شرایطی که در اون هستم رو می تونم تغییر بدم یا نه ! اگه می تونم ، تغییرش بدم و اگه نمی تونم بپذیرمش ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی