نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

[عنوان ندارد]

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۷:۲۳ ب.ظ
بچه ها ، یه چیزی به ذهنم رسید ... به نظر من یکی از بزرگترین مشکلات بعضی از بچه های انجمنی و دوازده قدمی "دانش زدگی "  ه ... مثلا توی انجمن شهر خودمون ، می بینم یه پسربچه با 6 ماه پاکی میاد مشارکتی با این مضمون می کنه " خدا رو شکر می کنم که امروز بیماریم رو تونستم کنترل کنم ، امروز نواقصی از من فعال بود که خیلی آزارم داد ، با یکی از نقصام مشکل دارم و ... "  احساس من اینه که توی چنین مقطعی مشارکت قشنگ تر می تونست این باشه " خدایا دمت گرم که شش ماهه پاکم و دارم از زندگی لذت می برم " همین ... این مسئله وقتی به ذهنم رسید که توی پست قبلیم کلمه ی نقص رو تایپ کردم و یهو فهمیدم که چقدر کم از این واژه معمولا استفاده می کنم ... علتش این نیست که نواقص برام مهم نیستن یا چیزای مهمی نیستن ... علتش اینه که فرآیند بودن بهبودی رو درک کردم و به خودم گیر نمی دم ... 3 سال و 4 سال زمان بلندی نیست برای اینکه یه آدم درب و داغون یوهو تبدیل بشه به یه فرشته ... من از بهبودی خودم تو مقطعی که هستم راضی ام ... من با عادات قدیمیم خداحافظی کردم ... سعی می کنم همه جا آدم بهتری باشم ... سعی می کنم کارهام رو درست انجام بدم ... سعی می کنم خدا رو فراموش نکنم ... سعی می کنم از اصولی که یاد گرفتم در حد توانم استفاده کنم ...سعی می کنم خدمت کنم ... توی جلسات باشم ... با راهنما و رهجوهام در تماس باشم ... همین ... (تازه اونم سعی می کنم و خودم رو اگه نتونستم اونجور باشم مواخذه نمی کنم )  برای قدیس شدن ، کنترل بیماری و نواقص و ... زمان کار خودش رو می کنه و اگه من واقعا تو روالی که گفتم باقی بمونم می دونم که یه روزی نوبت نواقص می رسه ... یه روز بیماری من هم متوقف می شه ... ولی سخت نمی گیرم ... فقط جدی می گیرم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی