نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

هنر گوش دادن و اثر معجزه بخشش .

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۰ ق.ظ
تجربه ای در مورد برخورد با دوستانی دارم که با باری از مشکلات و استرس به طرفم میان و می خوان آروم بشن ... (و این تجربه از اونجا اومده که خودم با باااااری از مشکلات و استرس به طرف دوستانم رفتم تا آروم بشم ) توی این سالها یک چیز رو خوب فهمیدم ، 99 درصد ما فقط نیاز داریم در مورد مشکلمون صحبت کنیم و فقط باید حرف بزنیم ...  راه حل ها رو می دونیم ... اما تا وقتی مشکل رو بازگو نکنیم انگار راه حلها برامون قفلن ! پس در 99 درصد موارد  فقط گوش می دم ... و تجربه ی من نشون داده در بدترین شرایط حداکثر 20 دقیقه صحبت کردن مدااااااام طرف مقابلم رو به آرامش رسونده و لحظه ای رسیده که هیچ حرف دیگه ای نداره که بزنه ... قسمت قشنگش اینجاست که یاد گرفتم بین حرفاش نپرم ، نظر ندم ، سوالام رو نگه دارم واسه آخر و فقط سکووووت کنم و گوش بدم .  بعدش اگه خودش درخواست کرد و من هم تجربه ی این مسئله رو داشتم یه چیزی در حد پیشنهاد بهش بدم و بگم خودم در اونطور شرایطی چه کردم یا می کنم ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی