نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

بهتر باشیم ...

دوشنبه, ۵ دی ۱۳۹۰، ۰۴:۰۳ ب.ظ
من مسیر تازه ای برای زندگی پیدا کردم ! مدتی که پا به زمین زیبای خدا گذاشتم یه روش برای زندگی پیدا کردم که پیمودنش باعث شده هر روزم زیبا تر بشه ، هر لحظه ام معنی دارتر ، هر دم امیدوارتر باشم ... بعد از سالها افسردگی پیداش کردم . ازتون می خوام بین خودمون بمونه ! به هیشکی رازش رو نگید ... فقط به شما می گم ! اسم این مسیر رو بهبودی گذاشتم ... زندگی ام رو بر پایه اون قرار دادم و دارم معجزه هاش رو می بینم ! چی کار می کنم ؟ این مسیر جادویی چیه ؟ رازش در یک کلمه ی دو حرفیه ... بهتر باش ! در هر لحظه بهتر باش ، بهترین کار رو بکن ، بهترین باش ... هر قدر که می تونی ، لازم نیست سعی اضافی بکنی ! لازم نیست حرص بخوری ، زور بزنی ، فکر بکنی ! فقط بهتر باش . وقتی می تونی به مشتری یا دوستت لبخند بزنی پس بزن ، وقتی می تونی مهربونتر باشی ، باش ! وقتی می تونی یه قانون ساده رو رعایت کنی رعایت کن ! وقتی می تونی کسی رو شاد کنی پس شادش کن ! وقتی می تونی لذت ببری پس ببر ! توی کارهات می تونی بهتر باشی ؟ پس باش ! توی هر لحظه بهتر از قبلت باش ، هر چند کوچیک ... این چیزهای کوچیک انرژی ، معجزه و تغییرات بزرگی رو ایجاد می کنه . به خودت که می آی می بینی هر لحظه و هر روز و هر ماه داری بهتر می شی ، آرومتر می شی ، موفق تر می شی ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی