نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

فقط برای امروز

پنجشنبه, ۸ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۲۳ ق.ظ
زمان ... چیزی که همه داریم توش دست و پا می زنیم ، همه معمولا وقت نداریم ، همیشه دیرمون شده ، همیشه فرصت نمی شه ... آینده ! پر از ترس ، توهم ، تردید ... گذشته ! پر از حسرت ، اشتغال فکری ... عجله ! کاری که در هر لحظه می کنیم . از ترافیک متنفریم ، از انتظار بدمون میاد ، از عجله هم همینطور ... راستی مگه گذشته و آینده وجود خارجی هم دارن ؟ مگه زمان یک تعریف نیست ؟ مگه همه اونچه از زمان می دونیم توی فکر ما تعریف نشده ؟ مگه گذشته تمام نشده ؟ مگه آینده اومده ؟ تنها داشته واقعی ما الان و اینجاست ! پس همه اونچه که بالا ازش گفتیم چی می شه ؟ چرا ؟ کاش بهش فکر کنیم ... من فقط برای امروز ، فقط توی این لحظه از زندگی ام لذت می برم . زیباییهای شتابزده نبودن رو تجربه می کنم ... صبر رو تمرین می کنم .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۰۸
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی