نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

صدا ...

شنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۰، ۰۸:۱۰ ق.ظ
تا حالا دقت کردید که یک صدا دائما توی سر ما داره واسمون حرف می زنه ... وقتی به هر چیزی نگاه می کنیم اسمش رو برامون بازگو می کنه ، درباره آدما و شرایط قضاوت می کنه ، درباره همه چی حرف می زنه ... بعضی وقتا سوم شخص ، بعضی وقتا اول شخص ! برو ، نرو ، انجام بدم ، انجام ندم ... همیشه می دونستیم که این صدا صدای خودمونه . حالا یک نکته که باعث شد زندگی من متحول بشه : اگه این صدایی که حرف می زنه ماییم ، پس اونی که میشنوه کیه ؟ یعنی دو تا من وجود داره ؟ یا من دو قسمتم؟ اگه من شنونده ام پس گوینده من نمی تونم باشم ... راز تغییر دیدگاه در همینه ! ما فقط شنونده ایم ... من واقعی اونیه که می شنوه و صدا بخش کوچکی از وجود ما به نام ذهنه ! ذهنی که با قدرت تمام نشسته و داره حکومت می کنه ! روی تمام وجود ما و زندگی ما حاکمیت می کنه و این نقاب رو زده که ما با ذهنمون یکی هستیم ... این بحث رو ادامه خواهیم داد
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۰
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی