نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

باز هم صدا ...

يكشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۲۲ ق.ظ
دیروز به وجود یک صدا پی بردیم ، اینکه انگار من اون صدا نیستم ! بذار بیشتر درباره اش فکر کنیم ... قرار نیست چیزی رو یاد بگیریم ، فقط چیزایی رو که می دونیم و فراموش کردیم مرور می کنیم . اگه اون صدا من نیستم پس من کی ام ؟ پیدا کردن جواب این سوال خیلی سخته ، ولی وقتی صدا رو بشناسی ، هر آنچه را که نیستی جدا می کنی و می مونه خودت ... خود خودت ! امروز به نکته جالبی فکر کردم ! این صدا هیچوقت چیزهای خوب رو از من نمی خواد !  درست لحظه ای که اینو درک کردم صدا شروع کرد به حرف زدن ! یه تاریخچه از چیزای خوب و کارهای خوبی که ازم خواسته بود رو لیست کرد ! اما بهش دقیق شدم ! نه ! حتی کارای خوبی که ازم خواسته بود یه چیز منفی پشت خودش داشت !!! وقتی ازم خواست که کار خوبی انجام بدم ، کلی انگیزه اشتباه گذاشته بود پشتش ... تأیید طلبی ! خودخواهی ! غرور ! سؤاستفاده ! و و و ... اما بقیه موارد چی ؟ تنبلی از کجا شروع می شه ؟ یه صدا که می گه ولش کن ... حسادت چی ؟ صدایی که مغزم رو پر می کنه از توجیه و بهانه ... دروغ ؟ پایه و اساس و برنامه ریز همه دروغهام همین صداس ... بازم بگم ؟ همین طور که چند تا مثال زدم خوب فکر کنیم ... چقدر از بدی هایی که در زندگیمون هست با این صدا شروع می شه ؟
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۱
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی