نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

تجربه ...

دوشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۰، ۰۶:۰۰ ق.ظ
امروز دوستی پیامی داد که کلی فکرم رو مشغول کرد ! اگه بخوای بزرگترین تجربه ی زندگیت رو در یک جمله بگی  چیه ؟ فکرم مشغول شد . تجربیات زیادی بود ولی اینو نوشتم ... فکر کنم این بزرگترین تجربه ای بود که 29 سال از عمرم رو خرجش کردم : نوشتم : اگه 30 سال مطالعه کنی ، 300 تا استراتژی و طرز فکر و عقیده جمع کنی ، 3000 تا کشفیات معنوی داشته باشی و ... به قدر یک روز ، یک تلاش ، یک عملکرد ارزش نداره ... دو صد گفته چون نیم کردار نیست .
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۲
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی