نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

نیم نوشته های من

نیم نوشته

تجربیات 5 ساله ی من از زمانی که روی زمین فرود اومدم

طبقه بندی موضوعی
پیوندهای روزانه

دعای آرامش ...

پنجشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۰، ۰۱:۲۱ ب.ظ
خداوندا ! آرامشی عطا فرما تا بپذیرم ... دعایی هست که صبح و شب تکرارش می کنم ... معجزه ها می کنه این دعا ... اینبار خودش به تنهایی نه! (ما عادت کردیم که دعا کنیم و بشینیم ببینیم معجزه کی اتفاق می افته ؟!) ولی عمل کردن بهش این معجزات رو می سازه . دعا اینه : خداوندا ، آرامشی عطافرما تا بپذیرم آنچه را که نمی توانم تغییر دهم .  شهامتی که تغییر دهم آنچه را که می توانم . و بینشی که تفاوت این دو را بدانم . خداوندا مرا فهمی ده تا متوقع نباشم دنیا و هر چه در آن است مطابق میل من رفتار کند ... معجزه اش هدیه ی "آرامش " به زندگیمونه ... , امروز وقتی من چیزی رو نمی تونم تغییر بدم پس می پذیرمش ... (در گذشته حرص می خوردم ، زور اضافی واسه تغییرش می زدم ، قرقر می کردم ، درد می کشیدم و ... ) شهامتی که تغییر دهم آنچه را که می توانم .... بعضی وقتا با یه حرکت کوچیک می شه چیزها رو تغییر داد ولی ما بجای تلاش فکر می کنیم ، غرغر می کنیم ، حرص می خوریم و روال عادی خود آزای رو ادامه می دیم ! و بینشی که تفاوت این دو را بدانم : این از دو تای قبلی مهم تره ، چون خیلی از انرژی ما واسه اشتباهی گرفتن دو مورد بالا صرف می شه ! زور می زنیم چیزای تغییر ندادنی رو تغییر بدیم و بالعکس ... و در آخر از خدا فهم این رو می خوام که بدونم دنیا همیشه همین دنیا بوده و هست و قرار نیست چیزی باشه که من می خوام ... توقعاتم هستن که منو انسان دائما رنجید و شاکی ای کردن ... باید دیدم رو تغییر بدم و انتظاراتم رو معقول کنم ... دیگه می دونم دنیا رو من نمی چرخونم ... خدا می چرخونه ...
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۱۰/۱۵
نیم نوشته

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی